سینما یک(دانلود-عکس-اخبار)
سینما یک(دانلود-عکس-اخبار)
cinema1.fay.ir
نگارش در تاريخ یک شنبه 13 / 5 / 1391برچسب:رامین پرچمی, بازيگر تلویزیون و سینما, از زندان آزاد شد , توسط علي فراهاني و مسعود راهزاني |

رامین پرچمی، بازيگر تلویزیون و سینما، از زندان آزاد شد

رامین پرچمی، بازيگر تلویزیون و سینما که 18 ماه پيش در ۲۵ بهمن ۸۹ دستگیر و روانه زندان شده بود، ظاهراً با پایان دوران محکومیتش آزاد شد.

بحث بر سر دلايل دستگيري و محكوميت قضايي اين بازيگر مدتي پس از دستگيري او در رسانه‌ها و سايت‌هاي مختلف داغ بود. بي بي سي  و برخی از سايت‌های خبری نوشتند كه رامين پرچمی به دليل شركت در تجمع اعتراضي پس از انتخابات ۲۵ بهمن ۸۹  دستگير و به جرم اقدام عليه امنيت ملی به زندان محكوم شده است. حتي برخي‌ رسانه‌ها مدعي شدند كه وي در و ناآرامی‌های ۲۵ بهمن ۸۹  مشغول فيلم‌برداري در خيابان‌ها (احتمالاً به قصد ساخت يا تكميل فيلمي درباره حوادث پس از انتخابات) بوده كه توسط ماموران نيروي انتظامي بازداشت شده است.

سايت اصول‌گراي "بولتن‌ نيوز" با تكذيب اين اخبار و گزارش‌ها، در خبري پيرامون اين موضوع چنين نوشت: «چند روز پيش بنگاه خبرپراكنی بی‌بی‌سی فارسی - وابسته به دستگاه جاسوسی جزيره انگليس - و برخی از سايت‌های خبری ضدانقلاب به دروغ ادعا كردند رامين پرچمی كه يكی از بازيگران سينما و تئاتر كشور است بدليل شركت در اعتراضات پس از انتخابات و اقدام عليه امنيت ملی به زندان محكوم شده است.
به موازات پخش اين خبر موجی از اعتراضات عليه دستگاه قضايی و امنيتی كشور صورت گرفت. اما پی‌گيری‌های خبرنگار بولتن‌نيوز از مراجع ذيربط و موثق، حاكی از دروغ بودن اين خبر دارد و او نه به دليل شركت در اعتراضات كه به جرم قاچاق مواد مخدر دستگير شده و در حال حاضر مشغول سپری كردن دوران محكوميت خود در زندان است.»

پس از اين خبر، رسانه‌هاي مختلف نسبت به ماجرا واكنش نشان دادند و "بولتن نيوز" بار ديگر به اين خبر پرداخت. در بخشي از نوشته سايت بولتن نيوز چنين آمده بود: «... "روزآنلاين" به قلم فرشته قاضي - در مطلبي با عنوان رامین پرچمی دنبال رای گمشده خود است- به اين موضوع پرداخت. قاضي در اين مطلب ادعاي بولتن نيوز مبني بر جرم قاچاق مواد مخدر پرچمي را بدون هيچ دليل قانع‌كننده‌اي زير سؤال برد و تنها به نقل از يكي از نزديكان پرچمي اعلام كرد كه اين خبر صحت ندارد.»
سرانجام ديروز روزنامه اعتماد در خبري كوتاه، آزادي پرچمي را اعلام كرد و چنين نوشت: «رامین پرچمی از هنرمندان سینما و تلویزیون كه سال گذشته بازداشت شده بود، روز گذشته آزاد شد. معین محمدبیگی از دستگیر‌شدگان حادثه عاشورای سال 88 كه در زندان رجایی‌شهر كرج زندانی بود نیز آزاد شد. آزادی پرچمی و محمدبیگی در ادامه روند آزادی‌های روزهای گذشته است.»

رامين پرچمي 39 سال دارد و با بازي در نقش اصلي سريال پرمخاطب «در پناه تو» مطرح شد. سپس در سريال‌هايي چون «همسایه‌‌ها» و «زیر آسمان شهر ۳ » بازي كرد. بازيگري در سينما را با فيلم «ضیافت» شروع كرد و از كارهاي ديگرش‌ در سينما مي‌شود به فيلم‌هاي «اعتراض»، «تلفن»، «خاکستری»، «مهمان مامان» و «اخراجی‌‌ها 2»‌ اشاره كرد. وي علاوه بر بازيگري، طي چند سال‌‌ گذشته همراه همسرش مجله تخصصي "نقش‌آفرينان" را درباره بازيگري منتشر مي‌كرد.

عكس زير پس از آزادي پرچمي از زندان گرفته شده است.


  •  


    ( تبادل لینک : برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سینما یک و آدرس cinema1.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما در سایت ما لینک خواهید شد)

    نظرات شما عزیزان:

    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه:






    تمام حقوق اين وب و مطالب آن متعلق به سینمایک مي باشد.